FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Uytkownicy Grupy
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Rejestracja
kolesiówa mi wszystko wytłumaczyła jak dbać o higiene it
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Forum sojuszu Andromeda z X-wars Strona Gwna » PRZENOSINY! » kolesiówa mi wszystko wytłumaczyła jak dbać o higiene it
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Genera



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6

Skd: Finland

 Post Wysany: Pi 4:21, 11 Kwi 2014    Temat postu: kolesiówa mi wszystko wytłumaczyła jak dbać o higiene it

jak widac nadal zyje- a badania dwa mies.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozna to powiedziec szybciej a nie całe przemówienie wstepne i jedno słowo nie na temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy zapalenie mogło powrócić po stosunku?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam. [link widoczny dla zalogowanych] no i to niby turek ale tez nie tak do konca.
Anakonda- ty jesteś ciągle na tych 4 jajach i maśle?? Zdarzyło mi się raz znaleźć pająka, ale miał z 2cm i był prawie przezroczysty. Sa efekty - nie łapie infekcji (grypa, przeziebienia i inne dziadostwa) czuje sie lepiej. Muszę sobie zrobić nawyk picia wody i herbaty zielonej. Hej hej!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam Nie kazdy ma to szczescie zeby w czasie glodowki tak porzadnie watroba zaczela wyrzucac nieczystosci.Musialo byc bardzo duzo tego skoro piszesz ,ze juz sa na szyi wypryski.Ja mialam na podbrzuszu pojedyncze i w okolicy piersi tez pojedyncze,ale nie oczyscila mnie sie watroba -wlasnie nie mialam tego objawu co u Ciebie. Jest lepiej bo dzieci już muzułmanami nie są .... Pocieszam sie troche tym ze jak widze nie tylko ja mam taki problem. Febe, jakie sa ceny silowni u Ciebie? Sądząc po efektach działania tego kremu na rozstepy śmiem przypuszczać, że i te z cellulitem sobie poradzą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecie jak najszybciej kiedys mi sie udalo schudnac?to bylo jakies 3 lata temu,w 3 miesiace schudlam 30 kilo!i czulam sie swietnie!(bo teraz jestem po prostu ostatni zdechlak,czasem nawet nie mam sily rano po 12 godzinach snu zwlec sie z lozka )

podczas ograzmu wystepuja skurcze to one sa przyczyna bolu brzucha i silniejszego krwawienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzcie mi co po 7 dniach, 1000kcal?
Obcisle są najbardziej sexi !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tez bym tak chciala.....................................................
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czuję się wspaniale!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] przykładam na noc liść aloesu przecięty na pół i zabezpieczam czystym gazikiem, a w dzień smaruję maścią Tribiotki (1 saszetka kosztuje ok.
bo nie wiem co zrrobic;/ Pozdrawiam 6W jest cudnowna. NO CO WY ? i 4 godziny nie pić!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewczyny jestem z poznania. na jojo. Zabieg trwał 30 min, nie bolało. mialam operacje 2 tygodnie temu i mialam podobna sytuacje bo wole byly niewielkie ale guzkowate moja pani doktor stwierdzila ze lepiej sie tego pozbyc zeby potem cos z tego niewyniklo . wiesz co ja chyba ani przez chwilę nie pomyślałam że cos mogloby się stać...m-c temu pojechalismy na weekend na południe polski 620 km..wyjazd trochę szalony ale na szczęście wrociłam jeszcze w 2 paku Teraz dopiero zaczyna do mnie docierać że jestem w ciązy i powinnam zwolnić tempo... W RÓŻNYCH SYSTEMACH RELIGIJNO-FILOZOFICZNYCH bardzo fajne, lubie takie kolory cieple, miodowe
byłam dziś u gina i powiedział mi że takie lekkie plamienia sa naturalne we wczesnej ciązy bo jeszcze nie wszystko sie ukształtowało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dr nie kojarzy pacjentki i jej problemu po kilkunastu wizytach (zastanawiam się do czego służy prowadzona przez niego karta pacjentki??) - miałam dość ponownego informowania na każdej wizycie w jakiej sprawie przychodzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
maciejewska_jus [link widoczny dla zalogowanych] Samotnie wychowuję 9-letniego syna.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wiec cwiczac uda nie spalisz tluszczu na udach tylko wszedzie po trochu i tak samo cwiczac brzuszki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Można zrobić dziecku prezent na zajączka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Również thermage na oczy, itp. [link widoczny dla zalogowanych] jason walker down
Jeszcze tego samego dnia zgłosiłam się do Centrum Zdrowia Matki Polki gdzie zrobiono mi wszystkie badania i jak się okazało nie mam się czym martwić. Moze wierza, ze tak wyglada milosc, nie wiem. pozdro Witajcie! mialam z nim stycznosc na jednej sesji fotograficznej, zanim zobaczylam jak zachowuje sie na zywo a nie w progrmaie to myslalam ze to fajny chlopak, taki spokojny i inteligentny. [link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsza byla dla mnie totalnym niewypalem- matka z rozpieszczona corka. Jest zasada ,ze im dluzej tym lepiej tylko na poczatku pewnie niedasz rady dlugo.Poprostu zwiekszaj czas zatrzymywania tej wody w miare swoich mozliwosci.Kiedy wypelnione sa jelita bobrze jest co kilka min obracac sie raz na prawy ,raz na lewy bok ,na brzuch i na plecy,unosic nogi w pozycji polswieca np.opierajac nogi o sciane,potem delikanie zmieniac pozycje.te zmieny pozycji maja sluzyc temu zeby woda dotarla w rozne zakamarki jelita.Jak dasz rade za ktoryms razem to nawet trzymaj 25 min.Dosc latwo dojc do takiego czasu na glodowce natomiast kiedy sie odzywiasz cos bedzie ciagle wyplukiwane wiec moze byc to krotko .Wtedy po szybkim wyplukaniu wody mozna zrobic druga i ta juz sie uda przetrzymac dluzej. Mam też żel z SUNFLOWERA JEDNOFAZOWY CLEAR, eż jest do bry , ale ja go używam razem z bonderem z NAILSCOMPANY, WTEDY NIEMA NAPRAWDE NIC ZAPOWIETRZEN I TEŻ SIE DOBRZE TRZYMAJĄ PAZNOKCIE!!!! Nie trzeba być tam szeroką by spokojnie tą tabletke zaaplikować. ani do palenia ani do ... odczepcie się od winogronki!to jest bardzo fajna dziewczyna!dała mi parę raz i ja też schudłam z 77kg na 54!a wy grubasy po prostu jej zazdrościcie Do Pant :macham z Turynu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
he he ja od jakiegoś czasu w lumpeksie i nie przypuszczałam,że takie fajne ciuchy będę tam znajdować i ze względu na cene można czesto wymieniac
Ponieważ okoliczności śmierci były nieznane i do końca niewyjaśnione wykonano wewnątrzszpitalną sekcję zwłok.

a czemu pytasz??
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja sama z Białego się nie ruszam, bo jakoś nie mam ochoty rodzić gdzieś, przypadkowo, w razie konieczności oczywiście.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ulla,ja naprawde myślę że my jesteśmy do siebie bardzo podobne
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

albo zolty ser z pomidorkirm czy ogorem jak wolisz. [link widoczny dla zalogowanych] nie mogłam sie ruszac ani mówic .......jest to OKROPNE
Kurcze ja też byłam na vacu. Jasne szczególnie ta Irlandia i Finlandia to bałkany... byłaś/eś operowana/y a moze czekasz na operację? siemka???? Od kilku tygodni codziennie w nocy budze sie z powodu bolu nadgarstka. [link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM 100% Pytalas o glodowke bez przygotowania ,Tyle razy juz pisalismy o tym ,a Tobie nie chce sie czytac wiec pytasz o to samo ... ale ostatnio jak byłam na tej dietce, udało mi się schudnąć prawie 10kg! ann123 A jak wysoki miałaś poziom prolaktyny przed podjęciem leczenia? hmm.. Dzięki za info. W mysłowicach są dowody na T.W P.B D.G i AŻ jak również na WZ więc poczekamy chwilkę i zobaczymy co się wydarzy a dział HR też dostanie po uszach za dopuszczanie pewnych praktyk menagerów.
Jak rozpoznać że torbiel pękła?
Hej, daj mi znać jak już będziesz po wizycie,no i może nawet po zabiegu,trzymam kciuki,bo jestem spod Poznania i właśnie kogoś poleconego szukam.Z góry dziękuję!Pozdrówka
[link widoczny dla zalogowanych]
chcac uniknac wizyty u chirurga moczyłam palec w nadmanganianie potasu, sodzie, przykładałam aloes a nawet smarowałam płynem na brodawki.
jak mozna sie bac czegos co jest 100x mniejsze od ciebie?a to ze pajak sie zrobil 2x wiekszy od piany z butli gasniczej ...
i przerwa w ćwiczeniach-złapałam przeziębienie-mam nadzieję, że to nie grypa:[,,,,,,


Post zosta pochwalony 0 razy
 Powrt do gry »
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Forum Forum sojuszu Andromeda z X-wars Strona Gwna » PRZENOSINY! » kolesiówa mi wszystko wytłumaczyła jak dbać o higiene it
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group